Често задавани въпроси

Как да направя резервация?
Заявка за резервация можете да направите бързо и лесно на нашия сайт. За целта ползвайте търсачката на първа страница:

 

Настолен компютър:

Мобилно устройство:

В полетата изберете първо желания от Вас транспорт или тип програма: без транспорт (бутон "Хотел"), с организиран транспорт (бутон "Хотел + Автобус" / "Хотел + Самолет"), новогодишна или екскурзионна програма. По подразбиране при изглед на настолен компютър е избран бутон "Хотел".
След това изберете желаната от Вас дестинация, хотел, град на тръгване (ако сте избрали пътуване с организиран транспорт), период на престой/дата на отпътуване, брой стаи, брой гости във всяка стая и възраст на деца (ако има такива) в съответните полета. Накрая натиснете на бутона с лупичката, за да видите резултати от Вашето търсене.
За да преминете към резервация, отворете избрания от Вас хотел. Ще видите в горната част на страницата варианти на стаи за резервация:

 

Настолен компютър:

Мобилно устройство:

Натиснете на бутона "Избери", за да определите стаята, за която желаете да направите резервация, или натиснете на бутона с моливчето, за да промените търсенето си и да видите нови резултати. След избор на стая, натиснете на бутона "Напред", за да продължите към попълване на резервационната форма.

 

Настолен компютър:

 

Мобилно устройство:

Попълнете данните на туристите в резервационната форма:

 

Настолен компютър:

Мобилно устройство:

В секцията "Основна информация" запишете Вашите контакти или на туриста, който ще е титуляр по договора.
За да финализирате заявката, сложете отметка на "Съгласен съм с Общи условия и Политика за лични данни". Ако желаете, можете да сложите отметка и на другите две опции. Имайте предвид, че при резервация за пакетна програма с организиран транспорт, изборът Ви на застраховка не оказва влияние, защото тя е включена в пакета.

 

 

Накрая натиснете на бутона "ИЗПРАТИ", за да подадете заявката към нас.
Ние своевременно ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим дали можем да потвърдим резервацията и да уточним всички детайли и условия.

 

Колко време отнема потвърждението на резервация?
В случай, че ние или доставчиците ни имат контингент с гарантирани стаи в хотела, резервацията Ви ще бъде потвърдена веднага и ще получите договор от нас до няколко часа.
В случай, че контингентът е изчерпан, ще е необходимо да изчакаме първо потвърждение от страна на хотела, което е възможно да отнеме до няколко дни.

 

Каква информация мога да получа по телефона?
По телефон можете да уточнявате всякакви въпроси по резервации, да правите справка за плащания, да получавате консултация при избор на хотел.
Молим за проверка на цена да ползвате търсачката на сайта ни, която ще намерите в горната част на всяка оферта.
Запитвания за изготвяне на оферта молим да изпращате на имейла ни office@verso.bg.
Заявки за промени по резервация от всякакво естество приемаме само писмено на имейла ни office@verso.bg, като е необходимо промяната да бъде изпратена от титуляря по договора.

 

Желая да ми изготвите оферта за почивка. Какво следва да направя?
За да получите оферта за почивка от нас, молим да ни изпратите Вашето запитване на имейла ни office@verso.bg, като то трябва да съдържа предпочитанията Ви за дестинация, транспорт, брой нощувки, тип изхранване, брой туристи (и възраст на деца, ако има такива), както и предвиден бюджет. Ще получите оферта съобразена с Вашите критерии до няколко дни според нашата натовареност.

 

Кога трябва да платя?
Стандартните ни условия за плащане са:
  • аванс от 30% до 3 дни след потвърждение на резервацията и получаване на договор;
  • доплащане до 21 дни преди датата на настаняване.

За някои оферти (напр. ранни записвания, Нова година, екскурзии и др.) е възможно да има различни условия за плащане!
В случай, че периодът до настаняването е по-кратък от 21 дни се заплаща цялата сума.
В случай, че желаете да направите резервация за скорошен период, спрямо който вече текат анулационните срокове на дадения хотел, плащането е необходимо да бъде извършено преди да потвърдим резервацията. Анулационните срокове са публикувани накрая на всяка оферта в сайта ни. Предварителното плащане се изисква с оглед гарантиране на желанието Ви за резервация, тъй като при евентуален отказ след направена резервация в този срок хотелите изискват неустойки. Обикновено препоръчваме да извършите плащане възможно най-скоро, след което да ни изпратите платежния документ, за да успеем да задвижим резервацията масимално бързо и тя да бъде потвърдена от хотела. Ако междувременно хотелът е продал всичките си налични помещения и откаже резервацията, имате възможност да изберете друг хотел или да Ви възстановим платената сума.

 

Как мога да платя?
Начини за плащане на резервация:
  • с банков превод;
  • в брой в офиса ни;
  • с кредитна или дебитна карта в офиса ни;
  • с кредитна или дебитна карта дистанционно посредством попълване на авторизационна форма, чрез която ни оторизирате да изтеглим съответната сума;
  • в брой на каса на EasyPay.

Още информация можете да видите тук.

 

Направих окончателно плащане по резервацията. Какво следва?
Ако резервацията Ви е със собствен транспорт, два дни след извършване на плащането ще получите всички необходими документи за почивката по имейл.
Ако резервацията Ви е с автобусен транспорт, два дни след извършване на плащането ще получите фактура по имейл, а два дни преди датата на заминаване на мейла ще получите подробна информация за пътуването (точен час на отпътуване, номер на автобуса и номер на придружаващия групата водач).
Ако резервацията Ви е със самолетен транспорт, два дни след извършване на плащането ще получите фактура по имейл, а няколко дни преди датата на заминаване на мейла ще получите всички необходими документи за почивката и подробна информация за пътуването.

 

Какви документи ще получа след заплащане на резервация?
След направа на резервация ще получите договор, удостоверяващ заявените от Вас услуги.
След всяко плащане ще получавате фактура.
След окончателното плащане ще получите ваучер за настаняване в хотела.

 

Каквa е сигурността при евентуална направа на резервация при вас?
След извършване на окончателното плащане получавате ВАУЧЕР от регистриран туроператор - официален документ, удостоверяващ заплатената от Вас резервация съгласно Закона за туризма на Р. България.

 

Как да направя промяна по резервацията си и при какви условия?
Заявки за промени по резервация от всякакво естество приемаме само писмено на имейла ни office@verso.bg, като е необходимо промяната да бъде изпратена от титуляря по договора. За всяка промяна се прилага 50 лв. административна такса. При добавяне на човек или стая към резервацията, замяна на човек или стая по резервацията или промяна на период промяната се потвърждава по актуалната в момента цена.

 

Как мога да анулирам резервацията си и при какви условия?
Заявки за анулация на резервация приемаме само писмено на имейла ни office@verso.bg от титуляря по договора. Резервацията се анулира след Ваше писмено потвърждение, че сте запознати с неустойките при анулацията. Стандартните условия за анулация са:
  • До 45 дни преди датата на пътуването без да се начисляват неустойки (с изключение на административна такса за анулация - 50 лв. на стая). Остатъкът от внесената сума не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови резервации за период от 12 месеца от момента на отказа.
  • От 44 дни до 22 дни преди датата на пътуването - неустойка в размер на депозита.
  • От 21 до 14 дни преди датата на пътуването - неустойка в размер на 50% от общата стойност на резервацията.
  • При по-малко от 14 дни преди датата на пътуването - неустойка в размер на 100% от общата стойност на резервацията.

Тези условия са валидни, освен, ако не е упомената друга политика за анулации в офертата и договора.
Въпреки посочените в офертата и договора условия, всяка анулация се коментира със съответния хотел, като се стараем да минимизираме или елиминираме неустойката. Минималната сума, която удържаме при анулация, е 50 лв. на стая административна такса.

 

За други въпроси ние сме на разположение на телефон 02 / 44 145 44 и имейл office@verso.bg.

Защото вие смятате, че сме добри

BG
BG

Защото вие смятате, че сме добри